Új célcsoportok felé nyit idén Bodrogkeresztúr

Őszig valósul meg Bodrogkeresztúron az a látványos és komplex termékfejlesztési csomag, amelynek célja a Tokaj-hegyaljai település újrapozicionálása.

A fejlesztések új dimenziókat nyitnak meg Bodrogkeresztúr számára a borvidék turisztikai kínálatán belül: míg korábban szinte kizárólag a borturizmus miatt érkeztek a településre a vendégek, a

most zajló újítások révén egy sokrétű, a fiatalok és a családok számára is vonzó kulturális és vízi turisztikai termékcsomag várja

majd az ide érkezőket a kulturális örökség, a Bodrog és a bor hármasára építve.

bodrogker1

Egy sokrétű, a fiatalok és a családok számára is vonzó kulturális és vízi turisztikai termékcsomagot dolgoztak ki a látogatók számára
Fotó: Bodrogkeresztúr

Új kulturális és tájértékekre fókuszáló termékelemek

A kulturális termékfejlesztés egyik elemeként a hazai gótika egyik legértékesebb emlékének számító Szent Kereszt felmagasztalása római templom felújítása valósult meg, amely 2020 augusztusában kezdődött.

Az átfogó műemléki helyreállítást követően a templom az eredeti, XV. századi arculatával várja immáron a látogatókat, kiegészülve az oratóriumban berendezett régészeti kiállítással.

bodrogker2

A Szent Kereszt felmagasztalása templom az eredeti, XV. századi arculatával várja a látogatókat
Fotó: Bodrogkeresztúr

Új külsőt kap a 230 éves református templom is, valamint zenepavilon épül kisebb színpaddal és mobiltöltő ponttal.

Megújuló vízi turisztikai kínálat és élményelemekkel ötvözött ökotudatos közlekedés

A Bodrog eddig kiaknázatlan vízi turisztikai vonzerejére építő, várhatóan augusztusban megnyíló vízi turisztikai bázison kenu- és SUP-kölcsönzésre is lehetőség nyílik majd. A bázison közvetlen, kiépített kapcsolat jön létre a Bodrog-parttal, ahol „lapátos” megállóhely készül egy úszó stéggel.

bodrogker3

A tervek szerint augusztusban vízi turisztikai bázis nyílik a Bodrogon
Fotó: Bodrogkeresztúr

Bodrogkeresztúron kiemelt figyelmet kap a környezeti fenntarthatóság is: új parkolóhelyeket építettek azzal a céllal, hogy minimalizálják az autóhasználatot. A település önkormányzata 3 új elektromos autóbuszt vásárolt, melyek a turistákat szállítják majd a világörökségi turisztikai attrakciók között izgalmas élményelemekkel ötvözve. A fejlesztéshez kapcsolódva busztárolót és információs pontot is kialakítanak.

Fiatalos termékcsomag, új arculat

A fiatalos termékcsomaghoz a termékbevezetést végző Innotime Hungary Kft. a történelmi értékekre építő, mégis dinamikus, modern arculatot alakított ki, amelynek

színvilágában a bor aranya és a Bodrog kékje jelenik meg, míg a központi motívumának alapja a római katolikus templomban látható kőkereszt.

Már az új arculat szerint készült el a település új honlapja, illetve az új termékeket bevezető, célcsoport fókuszú online turisztikai kampány is. (X)

Forrás: turizmus.com

Cookie-kat használunk

Weboldalunkon cookie-kat (sütiket) használunk a legjobb felhasználói élmény nyújtása érdekében. Ön maga döntheti el, hogy engedélyezi-e használatukat vagy sem. Ha szeretne többet megtudni adatvédelmi szabályainkról és a sütik használatáról, kattintson a 'Több információ' feliratra.